BismiALLAH

Wednesday, October 28, 2009

Menunggu Hari...


29 Oktober 2009

Semalam, kaka saya telah selamat melahirkan seorang puteri di Hospital Putrajaya tepat jam 4 petang. Pada waktu yang sama, saya baru menyelesaikan tugas (homework) yang masih belum diselesaikan. Sebaik sahaja menerima panggilan daripada abah yang menyatakan tentang kelahiran tersebut, fikiran saya tiba2 berasa lapang."Alhamdulillah, saya dapat anak saudara baru" Baru sebentar tadi fikiran saya agak kusut dan berserabut mengenangkan exam yang hampir menjelang, berita gembira tersebut akhirnya berjaya me'neutral'kan kembali fikiran saya.Alhamdulillah.

Dalam gembira, saya gementar untuk menunggu detik untuk menghadapi exam pada hari esok.erm, speaking examination.Ya, pejam celik pejam celik, saya sudah hampir menginjak ke semester 2. Masih baru untuk menimba pengalaman dan ilmu. Nasib saya agak baik kerana dikurniakan sahabat2 yang sentiasa menyokong serta memberi semangat dikala susah dan senang.

Saya juga turut mendoakan kalian yang berada di luar negara ( Timur Tengah) berjaya dengan apa yang dicitakan. InsyaAllah!!

0 comments:

Post a Comment

 

Kalam Nurani Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008