BismiALLAH

Monday, March 15, 2010

Jihad dan Aku


16 Mac 2010

Dengan nama Allah, saya memulakan bicara. Setelah menyepi beberapa lama, saya kini kembali membawa semula idea yang mungkin sudah ‘berlapuk’ dalam simpanan saya.


Terima kepada sahabat2 yang menegur saya bila ingin menulis semula post yang terbaru. Saya hampir2 terlupa bahawa saya mempunyai blog yang perlu diberi perhatian. Saya memohon maaf kerana tidak dapat menyambung semula sambungan dari post yang terdahulu kerana terdapat beberapa masalah.


Sengaja saya menulis kalimah JIHAD dihadapan perkataan ‘aku’ kerana saya pasti dengan cara tersebut dapat merangsang saya untuk bermotivasi kembali. Hampir2 bersawang juga blog saya tanpa diberi perhatian. Semakin hari tekanan semakin menghimpit saya dan sukar untuk saya untuk memerah idea bagi meluahkan isi hati melalui post ini.


Minggu ini saya akan melalui fasa yang agak sukar kerana pada hari jumaat ini saya akan menghadapi exam besar yang menentukan segalanya. Jika tidak diberi perhatian, alamatnya lama juga saya akan tinggal di UIA ni.


Maaf kepada sahabat2 yang menunggu kehadiran post baru dari saya selama ini. Idea dan tangan saya semakin ‘membeku’ untuk mencoretkan sesuatu disini. InsyaAllah jika saya diberi kekuatan dan ‘merdeka’ dari JIHAD exam, tunggulah post terbaru dari saya.

1 comments:

فاطمة بنت محمد نور on March 15, 2010 at 9:38 PM said...

ehem3...dah dapat semangat jihad ke???

Post a Comment

 

Kalam Nurani Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008