BismiALLAH

Friday, October 23, 2009

Salam Imtihan Buat Sahabatku..


23 Oktober 2009

Buat sahabat2 ku yang akan menghadapi peperiksaan yang akan menjelma tidak lama lagi, disini saya ingin mengambil kesempatan memohon beribu2 kemaafan andai saya ada tersalah kata atau terkasar bicara. Saya doakan kita akan dipermudahkan segala urusan dan mudah untuk menjawab soalan peperiksaan nanti.

Buat sahaba2t di UIA, ana mendoakan kita semua lulus dan lepas dari lingkungan CELPAD..Bagi yang bukan dari lingkungan CELPAD juga, ana turut mendoakan kalian. Cepat benar rasa nak exam. Masih saya teringat pertemuan pertama memasuki alam universiti bersama teman2. Sekarang, saya akan menduduki peperiksaan yang secara tidak langsung saya akan memasuki semester yang ke-2.

Apa2 pun, doakan kami semua ya..

0 comments:

Post a Comment

 

Kalam Nurani Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008