BismiALLAH

Thursday, January 7, 2010

Beli..Beli..


7 Januari 2010

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada sahabat2 sekalian walaupun sudah terlewat beberapa hari. Semoga dengan tahun ini lebih baik dari tahun yang lalu. Ini bermakna usia saya juga semakin meningkat walupun baru memasuki 22 tahun. Rasa tidak percaya pon ada kerana baru semalam saya rasakan saya baru saja berumur 18 tahun.hehe. Alhamdulillah saya diberi peluang hidup hingga hari untuk menambah baik kehidupan yang lalu.

Kali ini post saya bukan berkenaan diri saya, tetapi cerita tentang 9 nyawa. lihat gambar dibawah :





Buat peminat karya Ramlee Awang Murshid, saya sengaja meletakkan gambar novel terbaru beliau untuk tatapan kalian semua. Bukan hanya sekadar promote semata-mata, tapi saya mahu anda hayati dan baca buku tersebut dengan sebaik mungkin. Walaupun hanya sekadar buku dan rekaan semata2, akan tetapi saya yakin setiap pengarang sesebuah buku pasti akan menghantar mesej dalam setiap buku yang dikarangya. Terpulang pada anda untuk menilai. Dan, saya seperti biasa tidak memaksa kalian untuk bersetuju dengan saya.

P/S: Maaf andai saya terlalu 'obses' dengan novel Ramlee Awang Murshid ni. Tapi memang xdinafikan saya memang minat novel berunsurkan thriller dan saspen.

0 comments:

Post a Comment

 

Kalam Nurani Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008